Livet är ständigt tidig morgon

De säger att jag ser saker från ett annat håll. Jag vill visa vad jag ser. Dessa motsatser! Studentliv och allmänt liv som en del av någonting större och några mindre saker. Ingenjörsämnen och glädjeämnen. Logik och poesi. Stor liten. Energi och lathet. Jag världen. Fantasi verklighet. Gemenskap och ensamhet.

Tuesday, September 09, 2008

shopp til dropp

Om det här var en modeblogg (och om jag inte hade något virus) skulle jag lätt lägga upp bilder på min nya jacka och nya skor. Älskar dem båda! REA-fynd såklart. sån är jag.

Sänger är sjukt lockande när man är sjuk, pms:ig och allmänt slut i huvudet av alla intryck. Inte hunnit vila ut ordentligt sen mässan i Sthlm än. Så igår tog jag time-out och stirrade i taket hela dagen. Blev lite galen på kuppen. sån är jag.

Lyckades masa iväg till skolan för föreläsningar och möten hela dagen och lyckades hålla mig sansad. Avslutade med fantastisk sushi. mumma!

Nu ska jag lägga mig och läsa den spännande boken om Norrland och djävulen. Känna polarvindar blåsa i håret.

1 Comments:

Blogger Madde said...

Skickar en bunt pussar så kanske det känns lite bättre - trots det eländiga viruset...
Puss, puss

10 September, 2008 23:49  

Post a Comment

<< Home