Livet är ständigt tidig morgon

De säger att jag ser saker från ett annat håll. Jag vill visa vad jag ser. Dessa motsatser! Studentliv och allmänt liv som en del av någonting större och några mindre saker. Ingenjörsämnen och glädjeämnen. Logik och poesi. Stor liten. Energi och lathet. Jag världen. Fantasi verklighet. Gemenskap och ensamhet.

Friday, September 12, 2008

Hållf

Idag har jag bestämt mig för att vara sjuk. För imorn måste jag bara vara frisk!

Ska ha temabuilding med migjälv och Hållfboken resten av dagen nu. Jag gillar hållfastighetslära. Jag gillar hållfastighetslära. Jag gillar hållfastighetslära. Jag gillar hållfastighetslära. Jag gillar hållfastighetslära. Jag gillar hållfastighetslära! Det är faktiskt sant. Måste bara hjälpa mig att komma ihåg det ibland.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home